Create your own banner at mybannermaker.com!



Thursday, January 7, 2010

Program Time Boring... :)

Salam semua,

Dah lama aku tak menulis kat sini. Memandangkan 1st assignment yang harus dijalankan masih lagi dalam keadaan "Standby Mode", jadi ada baiknya aku coretkan sedikit blog nie.

Baru2 nie ada member ajak join satu program klik2 affiliate. Aku sebenarnya tak berapa minat nak buat benda2 macam tu tapi dia kata FOC tak payah bayar satu sen pun. Jadi aku pun cuba je la (nak jaga hati kawan.. hehe..) dan dalam hati pun ada terdetik "apa salahnya aku cuba.. tak rugi apa2 pun..". Yang penting kat sini ialah cuma advertise kan link affiliate aje.

So aku rasa kalau aku share2 juga benda nie rasanya boleh membantu kawan aku tu dan secara tak langsung kalau benda nie btol la menjadi, aku pun dapat gak hasilnya. Hehehe..
So, ini la dia program tu. Sila2 la join ye bro2 sekalian.. tak rugi mencuba.. :)

Korang boleh klik kat link aku kat sini:

Pastu ikut arahan nie (ada intro sikit kat situ..hehe..):


RM3,300 SEBULAN TANPA MODAL !
Sebuah syarikat pengiklanan terbaru di Malaysia,
apa yang menariknya anda dibayar untuk setiap iklan yang anda lihat disini,

... See More
ya...,mudah saja,klik-klik iklan tak sampai seminit dah dapat duit,
malah mereka membayar kita sehingga level 4 secara infiniti..
Katakan anda menaja 10 orang di level 1,
kemudian mereka menaja 10 orang lagi sehinggalah 4 level,
tahu tak ? anda akan perolehi RM11, jika sehari mereka klik untuk 1 iklan,kalau sehari mereka klik 10x anda peroleh RM11x10=RM110
jika sebulan anda akan peroleh RM110x30=RM3300..
banyak tu ..

Anda tak nak ke?Marilah lah sertai saya..benda ni 100% percuma..tak perlu modal
cuma perkenalkan kepada 10 orang je..benda free takkan tak boleh ajak..kawan…untuk maklumat anda,keahlian catcheye telah mencecah lebih dari 38342 orang sekarang..
jangan berlengah lagi..Ini bukan penipuan..

Cara nak register:
1.klik link yg kt bwh skali...
2.klik join catcheye now
3.isi maklumat diri,IC dan alamat (penting sebab cek dihantar berdasarkan ini

selepas cukup RM50)
4.Isi jawapan: soalan 1 jawapan A (atas sekali), soalan 2 jawapan B (yang tengah), soalan 3 jawapan A (atas sekali). p/s (jika jawab salah pendaftaran tidak diterima)5.klik agree and proceed..Ok siap kemudian apa perlu buat? 1.klik sign in
6.lepas sign in klik reward panel .Awak lihat akaun awak ade RM1 (bonus) dan link awak.
7.Copy link awak dan gantikan link saya ini dengan link awak.8.postkan risalah saya ni ni buletin myspace & emailkan kepada kawan2.
9.Lihatlah tak sampai sebulan awak dah ade 10 orang di level 1. Percayalah! Sebab benda ni 100% percuma
REZEKI TUHAN YANG BAGI..TAPI,KITE KENA USAHA JUGAK KAN?? TUNGGU APE LAGI?? J0MLA J0IN...

2 comments:

Qib said...

betul ke leh jdik kaya ni>??
saya masuk nuffnang pun x kaya2 lg

Goldman said...

COD emas tulen 999.9 Pamp Suisse Lady Fortuna 10 gram, harga semasa RM 1370.

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi kami di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

Harga belian semula yang hebat.

Terima kasih.